burning.

Burning Duck har jättegod marinerad biff, och jättegod potatisgratäng.. Varför gör jag aldrig potatisgratäng?
Sen såg vi sommaren med göran, och nu har jag ont i magen för att jag skrattade så mycket. =)

Igår var också en bra dag. Vi sa godnatt till gammelmormor. Det var en jobbig dag, men det var en bra dag. Jag hade mina systrar nära inpå hela dagen, och kände att jag var så glad att jag har så fin familj... Mina systrar är allt för mig! Vad skulle vi göra utan varandra? Mini och Lillan =) Lillan sov här inatt. Det är alltid lika roligt att vakna och komma på att hon är här!

Ska lägga mig. är rätt slut faktiskt... huvudvärk och yrsel i en vecka tar också på energin.

Mitt diastoliska tryck har sjunkit den här sommaren. Jag kollade det i maj, å då låg det runt 80. Nu ligger det på drygt 60. Övertrycket har också sjunkit, men inte lika drastiskt. Det är bra att ha relativt lågt tryck, men inte om man yrslar... Det kan väl inte vara att jag rört på mig så mycket? Då borde jag gått ner i vikt också...

jaja. ska vingla till sängen nu. natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0