Människor

Alla människor är unika och ovärdeliga.. Men vissa slår helt enkelt högre än andra.
Vissa verkar förstå allt, orka allt och är rakt igenom så fina att man känner sig lyckligt lottad bara av att få vara i deras närhet.

Jag är känslig just nu.... Har varit hos gammelmormor 3 gånger idag, det är inte så mycket kvar av henne nu... Hoppas allt går bra nu, å så får vi själva tolka vad vi tycker är bra.

Nu har jag skrivit och skrivit om flera gånger, så jag lägger ner. Ni som undrar kan ju fråga istället. Det blev nog för privat.

Ska försöka krypa till kojs nu... R är i hedemora, så sängen är tom. Kan va ganska skönt ibland, men just ikväll är det inge roligt att vara ensam faktiskt. Jag vill ha en arm att ligga på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0