Naken =)

Idag är jag ledig. Då spenderar jag tydligen mina första 2 vakna timmar naken i soffan. med en tallrik flingor.... =)  nerbäddad under mitt sköna täcke... ganska skönt faktiskt att lufta kroppen... låter kanske stört, men att springa omkring i de där sjuksköterskekläderna hela dagarna... är faktiskt inte skönt.
ingen stretch, ganska hårt tyg. å så är det så varmt att man inte kan ha sköna kläder under, för då skulle man svettas bort av värmen..

Jaja. kan det bli bättre än att ligga nerbäddad i soffan? Jo, jag fick LÖN igår. pengar som jag tjänat ihop själv genom att jobba och slita... haha. LÖN är bättre än CSN, för då vet jag att pengarna är mina, och inte behöver betalas tillbaka tids nog.

Iallafall så föds vi nakna, så det är väl inte så knäppt iallafall? Mest bara..... naturligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0