Mini-semester =)

Igår kom jag hem från min minisemester som bestod av en dag på grönan med lillasyster och E. Vi hade världens roligaste dag! Var där typ 11 timmar, å bara åkte massa karuseller, försökte vinna lite grejer, å njöt av livet!
Jag åkte till och med insane! å extreme, å jetline, fritt fall å uppskjutet... Sen provade vi kvasten, blåtåget, åkte några varv i rockjet och krockade i radiobilarna. Å som avslut blev det många varv i bläckfisken, jag klarade minst, för min vagn snurrade mest... Till å med karusell-per höll på att skratta ihjäl sig...=) Blev en burgare på hamburgerkungen innan vi ååååååkte pendeltåg, för vi är loosers baby, för vi har inget körkort..(iallafall ingen tidtabell till uppsalatåget, så det sista hade gått..) Tralala... Kl 2 på natten var lillasyster och jag tillbaka i uppsala, å då var jag minst sagt trött.
Jag hade kunnat fortsätta åka, men Grönan stängde ju! Typiskt.

Pröva sjunga det här till Gyllene tiders "gå å fiska":
Vi åker bläckfisk, ååååå
o snurrar runt en stund
snurrar runt runt i bläckfisk åååååå
en dag på grönalund grönalund.

Jag var såååå hes å sååå solbränd å såååå glad när jag kom hem, å inte har det gått över än.
Imorrn firar jag min födelsedag med familjen. myyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0