Mitt i natten...

Sitter i sängen med datorn, det brukar kännas lyxigt, men just nu känns det mest jobbigt. Klockan är 02.54, å det börjar ljusna ute. Jag har suttit med datorn i knät flera timmar nu utan att kunna somna. Jag har för mycket känslor och tankar som rör sig. Hur var det man gjorde då?
Jag har levt i min egen lilla konstiga värld de senaste åren då jag pluggat. Å jag har haft det relativt lugnt känslomässigt... Eller relativt down kanske? Nu är jag ute i riktiga världen, med jobb och ett liv som ska gå ihop med allt vad det innebär.

Hur var det man gjorde när tankarna snurrar och känslorna surrar?
Jag ska fira min födelsedag imorgon. Kan ju inte vara aptrött då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0